Power Sport משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ₪ Power Sport מרכז הכושר והתזונה Power Sport העתיד כבר כאן - סדרת PS תוספי תזונה חיונים

המדריך לאבקות חלבון מי גבינה

פוסט למדריך של אבקות חלבון

המדריך לאבקות חלבון מי גבינה

 

למי שעוסק בכושר עולם תוספי התזונה הוא עולם מוכר ומגוון שמתחדש עם השנים, מה שיוצר עושר גדול בשוק תוספי התזונה ולעתים כאשר רוצים לבחור בתוסף המתאים לא יודעים לבחור את התוסף המתאים לנו. אבקת החלבון היא תוסף תזונה שמשמש כהשלמה לתזונה שלנו, החלבון הוא מרכיב חיוני לבניית השרירים שלנו ועוזר לשקם רקמות שנפגעו ומסייע בייצור הורמונים ואנזימים חיוניים לנו. אבקת החלבון יכולה לסייע גם בירידה במשקל וחיטוב, אז מהם היתרונות של אבקות החלבון מבוססות מי הגבינה? על כך נענה במאמר.

 

מהי חשיבות החלבון?

החלבון משמש כאחד מאבות המזון שלנו יחד עם פחמימות ושומנים ובעזרתם ובזכותם הגוף מצליח לתפקד בצורה תקינה יחד עם מגוון מערכות הגוף, המערכת החיסונית, המערכת ההורמונלית ותפקוד השרירים מצליח להתקיים. אבות המזון מספקים לנו אנרגיה ולכל אחד מהם תפקיד שונה, תפקיד החלבון הוא לספק לנו את היכולת לבנות את השרירים שלנו, העור, מערכת החיסון ועוד. ניתן לקבל חלבון כמעט מכל מאכל שנאכל גם מהצומח דרך אגוזים, דגנים, וקטניות, וגם מהחי מביצים, דגים עוף ובשר.

 

מהם יתרונות חלבון החלב?

לחלבון חלב יש מגוון יתרונות, החלב עצמו מורכב מרכיבים רבים כגון חלבונים, וויטמינים, מינרלים, שומנים ופחמימה שאותה אנו מכירים בשם לקטוז. חלבון החלב מורכב משני סוגי חלבון, סוג אחד של חלבון נקרא קזאין Casaein, מדובר בחלבון מוצק, וחלבון נוזלי שנקרא ווי Whey או כפי שעולם תוספי התזונה מכיר אותו כ- מי גבינה. למי הגבינה יתרונות רבים אחד מהם שהוא מכיל חומצות אמינו חיוניות עבורנו לכן הוא נחשב מקור חלבון מצוין, בנוסף יש לו שלוש חומצות מסועפות שרשרת וביניהן לאוצין בעלת חלק חשוב בבניית השריר. יתרון נוסף הוא היכולת לעכל ולספוג את חלבון מי הגבינה, הגוף יודע לפרק ולספוג את חומצות האמינו בצורה טובה המאפשרת לנו לנצל את היתרונות של אותו חלבון.

 

מתי כדאי ונכון להשתמש באבקת חלבון?

אנשים העוסקים בספורט ופעילות גופנית מאומצת לעתים מתקשים להגיע לכמויות החלבון המומלצות להם, לכן, תוספת חלבון יכולה להוות פתרון נוח וזמין ולא פחות חשוב מזה, איכותי לצרכי הגוף. עבור אנשים הנמצאים בתהליך חיטוב או ירידה באחוזי שומן הצריכים להיצמד לתזונה מסוימת תוסף חלבון מי הגבינה יכול להשלים להם את החלבון החסר במידה והקטנת הצריכה הקלורית שלהם יורדת בעקבות הדיאטה ולא פחות חשוב הוא עוזר לשמר את השריר בתהליך הירידה המשקל.

 

 

 

מה חשיבות של צריכה נכונה של חלבון?

קיימת חשיבות רבה לצריכת חלבון נכונה, יש לעמוד בדרישות היום יומיות של המתאמן החובב/המקצועי, עם שילוב של מזונות עתירי חלבון, חטיפי  חלבון , לאורך היום כחלק מתפריט מאוזן ופעילות גופנית.

 

לסיכום, לחלבון מי הגבינה יתרונות רבים כפי שלמדנו, הוא מסייע לנו לתהליכים חיוניים בגוף ויכול לעזור לנו להתמודד עם רעב כאשר צריכת החלבון הוא בעל ערך קלורי נמוך, עם סיבים תזונתייים המסייעים בשמירה על תחושת שובע ומסייע לנו לשמור על המשקל בתהליכי ירידה. ב- Power sport תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספי תזונה וחלבון מי גבינה עם משלוח שיגיע עד לביתכם!.

 

שאלה: מתי הזמן הטוב ביותר לצרוך חלבונים?

תשובה: חלבון מי גבינה מוכח כחלבון שנספג ומתעכל מהר יותר מאוכל, ולכן מומלץ בבוקר עם כף
קוואקר + צ’יה .
שתייה של חלבון לאחר אימון חשובה מאד , מכיוון שהוא מסייע לנו בתהליך השיקום
והתאוששות של המתאמן .

שאלה: האם מומלץ להרבות בשתייה לכל מי שצורך אבקות חלבון מי גבינה?

תשובה: צריכת מים לכל אורך היום , מומלצת מאד , כמובן בחודשי הקיץ החמים יש לצרוך יותר
מאשר בחודשי החורף , על מנת להקל על תפקוד הכליות בסילוק תוצרי הפירוק של החלבון.

שאלה : האם חלבון מי גבינה אייזולט מוכח ללא לקטוז?

צרו קשר

פוסטים בנושא

פוסט למדריך של אבקות חלבון

המדריך לאבקות חלבון מי גבינה

0
    0
    העגלה שלך
      Apply Coupon
        דילוג לתוכן