תזונה נכונה

כמה חלבון צריך לאכול ביום?

כמה חלבון צריך לצרוך ביום? מה כמות החלבון שצריך לחיטוב? האם אני אוכל מספיק חלבון?
החלטנו לענות על שאלות נפוצות אלו ועוד בכל הנוגע לצריכת חלבון למתאמנים – בכתבה תמציתית ומקצועית אחת.

מדוע לפעמים חסרה לנו המוטיבציה להמשיך בכושר?

העיסוק בכושר יכול להפוך לחלק יומיומי מהחיים, אבל רק אם נבחר לעשות זאת מהסיבות הנכונות.
במאמר זה נעבור על הסיבות והדרכים איך משאירים את המוטיבציה להישאר עם תוכנית אימונים שהיא חלק משגרת יומיום בריאה, ללא קשר למטרות מסוימות כמו ירידה במשקל.

האם נטילת קולגן מועילה גם למבוגרים?

ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן בגוף יורד, מה שמוביל לסימני הזדקנות כמו נפיחות בעור וקמטים.
מחקרים מודרניים מוכיחים שצריכת תוספי תזונה אשר מכילים קולגן עשויה לשפר את בריאות העור אצל מבוגרים.

למעשה, יש מעט מאוד חסרונות לאנשים מבוגרים ליטול קולגן. שלא כמו תוספי תזונה רבים, תוספי קולגן דרך הפה הם בעלי פרופיל בטיחותי מוצק ואינם קשורים לתופעות לוואי שליליות ידועות.

הכל על קולגן וחומצה היאלורונית

התרגלנו כבר למרוח ולהזריק חומרים לגופנו על מנת לשמור על חזות צעירה ורעננה, אבל נמצא שדווקא הדרך היעילה ביותר להחזיר לעור שלנו ברק, רעננות וגמישות, היא בעזרת תוספי תזונה. קולגן וחומצה היאלורונית!

הם הצמד המנצח בעולם הטיפוח, ובטוח שכבר שמעת עליהם בהקשר כזה או אחר, אז בואו ונעשה קצת סדר ונענה על כל השאלות הנפוצות לגבי קולגן וחומצה היאלורונית.

ויטמין D

ויטמין D וויטמין D3 – בשביל מה צריך את זה?

ויטמין D קיים בכמה צורות במזונות השונים ובתוספי התזונה:

  • ויטמין 2‏D-ארגוקלציפרול, שמקורו בצמחים, שמרים ופטריות
  • ויטמין 3‏D-כולקלציפרול, שמיוצר בעור של בני אדם ובעלי החיים.

ויטמין D בגוף מיוצר במנגנונים פנימיים, מספיגה בעור וממזון או מתוספי מזון.
חשוב לציין שבחשיפה לקרניים על-סגולות מסוג B‏ (‏Ultraviolet B,‏ UVB) של השמש מתרחשת תגובה לא אנזימטית בשכבות העמוקות של שכבת העור החיצונית, שבמהלכה נוצר ויטמין D.
חשיפה ממושכת לקרינת UVB לא גורמת להרעלת ויטמין D, כיוון שעודפי הוויטמין עוברים פירוק בעור.

מהן השפעות האלכוהול על השרירים?

מהן השפעות האלכוהול על השרירים?

על פניו נראה כי שתיית אלכוהול מעלה את הביטחון העצמי ומגביר את הערנות ולכן מסייע בביצוע יעיל.

אבל נמצא כי צריכת אלכוהול עלולה לפגוע בקואורדינציה, שיווי משקל, יכולת לווסת את טמפרטורת הגוף – האלכוהול מרחיב כלי דם וגורם להתנדפות חום מהגוף על ידי כך הוא פוגע בתהליך ההומיאוסטאזיס בגוף.

האם תוספי תזונה מחליפים דיאטה טובה

האם תוספי תזונה מחליפים דיאטה טובה

אנשים רבים מתקשים לבנות מסת שריר, ולכן פונים לתוספי תזונה על מנת להשלים את הקלוריות או החלבונים החסרים לבניית מסת שריר.

תוספי תזונה איכותיים אומנם עוזרים לבניית שריר אבל האם הם מחליפים תזונה נכונה?

שיבולת שועל ויתרונותיה הבריאותיים לירידה במשקל

שיבולת שועל ויתרונותיה הבריאותיים לירידה במשקל.

שיבולת שועל הינה מרכיב פופולרי בתפריטים לדיאטות ולירידה במשקל, שיבולת השועל תומכת לירידה במשקל, ומסייעת רבות לשמירה על תחושת שובע.

ישנה כמות מאוד נכבדת של סיבים תזונתיים אשר מספקת לגוף אנרגיה וקלוריות בעל ערך גליקמי נמוך, דבר המסייע להוריד כולסטרול.

שיבולת שועל – פצצת אנרגיה לפני אימון

מומלץ מאוד בין 2-3 שעות לפני כל אימון, בין אם זה אימון ריצה, כוח, סיבולת, או כוח מתפרץ.

אכילה של שיבולת שועל + תשלובת חלבון איכותית עוזרת להכין את גופנו לקראת האימונים ומעניקה לנו אנרגיה זמינה יעילה מאוד לשימוש בזמן האימון – דבר המעניק לגוף סיבולת גבוהה וכוח.

תוספי התזונה היעילים ביותר לבניית שרירים, אילו תוספי תזונה הם היעילים ביותר לבניית שרירים?

תוספי התזונה היעילים ביותר לבניית שרירים, אילו תוספי תזונה הם היעילים ביותר לבניית שרירים?

גוף חטוב ושרירי תמיד היה מושא החלומות של גברים ונשים רבים. גם לפני עידן החשיפה ברשתות החברתיות נשים וגברים שאפו למראה חטוב יותר ושרירי יותר.

גברים מאז ומתמיד העדיפו את המראה שרירי, נשים פחות בעבר אך כיום המראה הנשי החטוב והשרירי צובר פופולריות רבה. מראה של גוף שרירי ומושך הוא לא דבר פשוט להשגה.

תמונת רקע - איש קושר שרוכים

מה עדיף לירידה במשקל? הליכה או ריצה?

הרעיון שהליכה או ריצה דורשת מאיתנו להוציא אנרגיה (קלוריות) כאשר חלק מהאנרגיה אותה נשרוף תגיע משומנים, שזה אכן הגיוני אך לא פשוט כל כך.

כאשר מתאמנים בצורה סדירה הגוף משחרר אנדרופינים אשר מגרים את מערכת העצבים ומעודדים ייצור של כימיכלים אשר תורמים לבריאות המוח, הצמיחה, ומערכת כלי הדם העצביים.

צריך לקבוע יעדים, איפה אנחנו רוצים להיות בעוד 3 חודשים? אסור לוותר להגשים את החלומות שלנו, ההתמדה מנצחת.

יצירת דרך חיים בריאה זה פשוט, צריך רק למצוא את הקצב הנכון בשבילך.

מה זה חלבון? ומה ההבדלים בין סוגי החלבון?

מה זה חלבון? ומה ההבדלים בין סוגי החלבון?

אילו סוגי אבקות חלבון קיימים? מהם ההבדלים בין האבקות? איזו אבקת חלבון יעילה יותר? ומה השיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר ניגשים לקנות אבקת חלבון.

כל מה שרציתם לדעת על סוגי אבקות החלבון וההבדלים שביניהם.

מבט קצר אל הביוכימיה שבגוף

כשאנו אוכלים, נוסעים או גולשים במחשב, איננו חושבים על כך שכל הפעולות הללו, ורבות אחרות, כרוכות בתהליכים כימיים שונים ומגוונים

חומצות אמינו חיוניות: יתרונות ומקורות מזון

חומצות אמינו הן תרכובות אורגניות המורכבות מחנקן, פחמן, מימן וחמצן, יחד עם קבוצת שרשרת צדדית משתנה. למרות שכל 20 חומצות האמיניות האלה חשובים , הגוף שלך זקוק ל-20 חומצות אמינו שונות כדי

חלבון מי גבינה WHEY– האם אבקת חלבון הוא משקה הספורט החדש

החלבונים בגופנו יוצרים רקמות חדשות בתהליך השיקום , בונים את השריר ,הורמונים ,אנזימים המזרזים תהליכים בגופנו ומולקולות שונות המשרתות פונקציות חשובות רבות.רמת חלבון גבוהה בגוף עוזרת הן ליכולות גופניות גבוהות והן להקטנת נזקים המתחרשים כתוצאה מעומס פיזיולוגי . כמו כן , עוזרת להתאוששות השריר ובנייתו לאחר אימון .

האם ישנם מוצרים שמשפרים את המטבוליזם?

האם ישנם מוצרים שמשפרים את המטבוליזם?

חילוף חומרים איטי הוא סיוט לכל מי שמתחיל לרדת במשקל. ייקח זמן מה עד שהגוף יסתגל לקצב חילוף חומרים מהיר יותר. הנה רשימה של מוצרים שיכולים לשפר את חילוף החומרים שלך וכך להאיץ את ההשפעות בעת עבודה על צורת הגוף החלומית שלך!

מה כל אישה צריכה לדעת על מים?

מה כל אישה צריכה לדעת על מים?

למרות שכולם יודעים שמים ממלאים תפקיד חשוב ביותר בגוף ובבריאות, בפועל עדיין מזלזלים בצורך לשמור על רמת לחות אופטימלית. הקניית הרגל בריא ושתיית מים באופן קבוע היא בעלת ערך רב, במיוחד עבור נשים העובדות על דמות החלומות שלהן!

חזרה לשגרה, איך לשבור את מעגל חוסר הפעילות?

חזרה לשגרה, איך לשבור את מעגל חוסר הפעילות?

הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שזה נהדר לשבור שגרה ולהנות ממנהגים ושינויים כי אלו החיים אך חשוב ביותר לדעת לחזור לשגרה ולא ליפול לסיסמאות כגון “אחרי החגים נחזור לשגרה” או “נעשה דיאטה אחרי החגים”.

תפקידן והחשיבות של חומצות אמינו לגוף האדם

תפקידן והחשיבות של חומצות אמינו לגוף האדם

תפקידן העיקרי של חומצות האמינו המסועפות (BCAA) הוא לשמר את מסת השריר באימונים אינטנסיבים וממושכים. הוא מגן שריר אולטימטיבי, ממריץ, אנרגטי וממס שומן מתאים בזמן אימון אינטנסיבי וממושך.

מתכונים בריאים

מתכונים

לביבות חלבון קלילות בטעם קפה

לביבות חלבון קלילות ואווריריות מלאות בטעם קפה, בשכבות מלאות עם מילוי קרם מתוק ועם כמות אבקת קקאו בכמות הנכונה. אז ללא כל עיקוב מיותר גבירותיי

קריספי אורז
מתכונים

מתכון קריספי אורז (rice krispy) מפנק ומלא חלבונים.

יתכן שתצמצמו את הסוכר והגלוטן במתכון טעים זה, אך לא תסכנו את הטעם. חמאת בוטנים טבעית מחליפה מרשמלו מעובד ומעלה את ספירת החלבונים לשמונה גרם ליחידה, יחד עם אבקת חלבון. הכינו כמה שרק תרצו, ואז אחסנו את השאר לקבלת פינוק מיוחד בהמשך.

עוגת חלבון קינמון
מתכונים

עוגת חלבון קינמון! 🍰

על החלבון כבר דיברנו רבות, והסברנו על כל נפלאותיו ומדוע אנו צריכים לדאוג לכמות מספקת לגוף, במיוחד בתקופות אימונים.

והרבה זמן אנו מחפשים איך להעשיר את התפריט שלי בחלבון בלי לוותר על הטעם המתוק.
וכך המצאנו את עוגה טעימה, בריאה ועם ריחות של קפה וקינמון במרקם מצוין!

אז תכינו קפה☕️ תשתפו את המתכון 📌 ומתחילים 🤸🏽‍♀️

ערכים תזונתיים :

בחלוקה ל-8 פרוסות, כל אחת תכיל 71 קלוריות, 8 גרם חלבון, 3 גרם שומן ו2.5 גרם פחמימה.

מתכון לקרפ חלבון
מתכונים

מתכון לקרפ חלבון

פאוור ספורט שמחים לשתף מתכון מנצח לקרפ חלבון מושלם עם ערכים תזונתיים מצויינים!  מה צריך: * 2 ביצים*60 גרם קמח שיבולת שועל (2 סקופים), אפשר

עוגת חלבון גבינה
מתכונים

עוגת חלבון גבינה

את עוגת הגבינה הזו מכינים בקערה אחת ואפשר לשמור אותה במקרר לכמה ימים טובים, היא קלה להכנה, טעימה ועם ערכים תזונתיים מצויינים.

אתר זה משתמש בעוגיות על מנת לשפר את חווית הצפייה שלך, ההסכמה לשימוש בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.