דילוג לתוכן

עוגת חלבון קינמון! ????

עוגת חלבון קינמון

מה נצטרך?

  • 60 גרם (כ-2 סקופים) אבקת חלבון בטעם וניל
  • כפית וחצי אבקת אפייה
  • כפית קינמון
  • 2 ביצים L
  • 25 גרם חמאת אגוזים – שקדים/ לוז/ נמר וכו’
  • חצי מנה של אספרסו
  • לציפוי:
  • 30 גרם אבקת סוכר סוויטאנגו
  • 1-2 כפות חלב
  • רבע כפית קינמון

איך מכינים ?

  • מערבבים בקערה יחד את כל המצרכים חוץ מהאספרסו.
  • כשהתערובת אחידה מוסיפים את האספרסו בהדרגה – שלא יהיה נוזלי מידי.
  • מעבירים לתבנית קטנה ומשומנת (אני השתמשתי באינגליש-קייק חד פעמית) ומכניסים לתנור שחומם מראש על 160 מעלות ל 10-12 דקות.

מוציאים ומכינים את הציפוי:
בקערה עם אבקת סוכר מוסיפים בהדרגה את החלב ומערבבים עד לאיחוד, מוסיפים את הקינמון ומערבבים.
שופכים על העוגה. פורסים ונהנים????

צרו קשר

פוסטים בנושא

עוגת חלבון קינמון

עוגת חלבון קינמון! ????