מתכון קריספי אורז (rice krispy) מפנק ומלא חלבונים. - פאוור ספורט סוכנויות בע"מ

מתכון קריספי אורז (rice krispy) מפנק ומלא חלבונים.

קריספי אורז

במתכון טעים זה תצמצמו את הסוכר והגלוטן ,אך לא תסכנו את הטעם.

חמאת בוטנים טבעית מחליפה מרשמלו מעובד ומעלה את ספירת החלבונים לשמונה גרם ליחידה, יחד עם אבקת חלבון. הכינו כמה שרק תרצו, ואז אחסנו את השאר לקבלת פינוק מיוחד בהמשך.

מנות: 9
זמן הכנה: 5 דקות
זמן הקפאה: 30 דקות

רכיבים

  • שמן קוקוס
  • 4 כוסות פריכיות אורז חום (מפוררות)
  • ½ כוס חמאת בוטנים טבעית (או חמאת אגוזים אחרת), מומסת חלקית
  • ½ כוס סירופ אורז חום
  • 3 סקופים של אבקת חלבון וניל
  • כפית וניל אחת

הכנה

  • משמנים תבנית בגודל 9 אינץ 'על 9 אינץ' בשמן קוקוס או מרפדים אותה בנייר אפייה. ומניחים בצד.
  • בקערה בינונית לערבב חמאת בוטנים מומסת, סירופ אורז חום, אבקת חלבון ווניל עד שהוא יוצר עקביות בבצק.
  • להוסיף את פריכיות האורז לתערובת.
    השתמש בידיים כדי לקפל בעדינות את שברי האורז אל תוך התערובת. ואז, שפכו התערובת לתבנית.
  • בעזרת מרית מורחים את התערובת בצורה אחידה ולוחצים לתבנית.
  • מכניסים למקפיא למשך 30 דקות לפחות
  • לפני הגשה או אחסון, השתמש בסכין חדה כדי לחתוך את המטעמים לריבועים.

טיפ קטן

לא מומלץ להחליף את הסירופ אורז חום בדבש או אגבה, מכיוון שמרכיב דביק זה חיוני למרקם המתכון.

אורז קריספי מצופה שקולד עם פצפוצים

*מתכון זה נלקח מ-dailyburn.com

אתר זה משתמש בעוגיות על מנת לשפר את חווית הצפייה שלך, ההסכמה לשימוש בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.