מה אוכלים לפני אימון? איך לתת את כל שגופך צריך על מנת לקבל את המקסימום. - פאוור ספורט סוכנויות בע"מ

מה אוכלים לפני אימון? איך לתת את כל שגופך צריך על מנת לקבל את המקסימום.

נושא האוכל שלפני האימון יכול להיות נושא בעייתי, ישנם אנשים רבים שעדיין מתאמנים על קיבה ריקה, בעוד שאחרים לא יכולים לדמיין אימונים על קיבה ריקה.

"מה כדאי לאכול לפני האימון?"
"כיצד להרכיב ארוחה בכדי לספק לגוף את כמות האנרגיה האופטימלית?"
"כמה אני צריך לאכול כדי שלא ארגיש באימון עייף?"

אז דבר ראשון – מה לאכול לפני האימון? חלבון

מקובל על ידי מי שלמד את התחום כי צריך לספק לשרירים חלבון לאחר האימון.
עם זאת, אין שום דבר שמונע מכם לספק לגופכם מנת חלבון מלאה לפני האימון. שכן חלבון לא רק יפחית את הרעב ויעזור לך לבנות מסת שריר. לחומצות האמינו שהוא מכיל תהיה השפעה חשובה על שמירה על איזון חנקן נכון, שיהיה בעל ערך רב לשרירים שלך.
קומפלקס חומצות אמינו המסופקות יעזור בהגנה מפני קטבוליזם ותגובות התמוטטות, העלולות להתרחש למשל. כתוצאה ממאמץ אינטנסיבי מדי.

לקבלת דחיפה נוספת תוכלו גם לנסות להוסיף חומצות אמינו לארוחות המקדימות שלכם.

ומה אם אני אוכל פחמימות לפני האימון?

כמעט כל אדם צריך לוודא שהוא מקבל כמות טובה של פחמימות לפני האימון. סוכרים פשוטים ומורכבים מספקים מנת אנרגיה למערכת העצבים-שרירית, המאפשרת לאנשים לשמור על רמת יעילות נכונה תוך כדי עבודה על מבנה החלומות שלהם.
כדאי גם לזכור שיש לחדש את הפחמימות סביב זמן האימון. בדרך זו הרבה יותר קל לשפר את תהליך הסינתזה מחדש של הגליקוגן האבוד ולמזער את ההשלכות של פעילות גופנית מתישה.

מה אם אני אוכל שומן לפני האימון?

חומצות שומן רב בלתי רוויות אינן רק מרכיב חיוני בתזונה בריאה ומגוונת. השימוש בהם בארוחה שלפני האימון מספק מקור חלופי לאנרגיה הנספגת באטיות, אשר יכולה לשמש את הגוף בשלבים המאוחרים יותר של האימון.
שומנים הם דלק יקר במיוחד עבור מערכת העצבים. הם גם עוזרים להאריך את תחושת השובע ועוזרים לנהל את הרעב.

מה כדאי לאכול לפני האימון? הנה הצעה לארוחה שלמה.

שייקים הם ארוחה מתאימה מראש – הצורה הנוזלית מאפשרת ספיגה מהירה, ופשטות ההכנה חוסכת זמן.
צריכת שייק מאוזן מקלה על הוספת כמויות הכרחיות של חלבון מלא, פחמימות יקרות ערך ושומן בריא.

הארוחה הטובה ביותר לפני אימון

מרכיבים –

  • מנה אחת של תוסף חלבון מי גבינה Olimp 100% (טעם לפי שיקול דעתך)
  • הפרי האהוב עליכם (למשל חופן גרגרי יער או בננה בינונית שלמה)
  • מנה אחת של אגוזים, זרעים, דגנים או קרם אגוזים חלק מחמאת בוטנים

אופן הכנה –

  • להוסיף מים (250-300מ"ל) לשייקר
  • לשלב את כל המרכיבים פנימה
  • לערבב על לקבלת מרקם חלק ואחיד
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

אתר זה משתמש בעוגיות על מנת לשפר את חווית הצפייה שלך, ההסכמה לשימוש בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.